10. ledna 2017

Tip na zdravou a rychlou snídani


 Ahoj všem! Snídaně je moje nejoblíbenější jídlo dne a jak asi víte z instagramu, tak opravdu hodně velká většina mých snídaní jsou ovesné kaše, o kterých jsem už psala. V poslední době jsem se snažila je nějak obměňovat a tvořit různé varianty kaší, protože většinou volím pouze vločky, mléko a banán, což je u mě absolutní klasika.
Minulý týden jsem v DMku objevila připravené  snídaňové směsi na kaše, mají dvě varianty a to ovocnou a oříškovou, která mi chutná o trošku víc. Navíc mají perfektní složení, jsou totiž vegan a neobsahují připaný cukr, co víc si přát. Kaši můžete dělat tak, jak máte rádi a to ve vodě, mléce nebo nějaké rostlinné variantě mléka. Dříve jsem si kupovala sojová mléka, ale teď je vynechávám, protože nejsou úplně nejzdravější, takže ve většině případů volím rýžové mléko taky z DM, které je oproti ostatním značkám za přijatelnější cenu. Pak už stačí přidat ovoce nebo nějakou další dobrotu v podobě oříškového másla, semínek, oříšků, kokosu atd., co přidváváte na kaše vy?

DM bio kaše snídaňová - oříšková, ovocná - přibližná cena 80 Kč

Mějte se krásně!

Vaše L.





12 komentářů :

  1. Vypadá to moc dobře! A chutná zaručeně ještě lépe, viď? :) Já na kaše nedám dopustit, bohužel moje snídaně v poslední době vypadají jako něco-rychle-vem-a-utíkej. :/ ráno se prostě nestíhá. :D
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, já jsem prostě kašičková. Snádaně mám jako rituál a klidně si přivstanu, ale chápu :D.

      Vymazat
  2. Určitě tyhle kaše jednou ochutnám, líbí se mi, že v nich není přidaný cukr :) Nejradši bych jedla ráno kaše furt, ale vzhledem k ceně těch hotových a právě i cukru si je nedávám a vařit si vlastní jsem líná (a namočit si vločky večer a ráno je dát do mikrovlnky mě nikdy nenapadne) :D Hodně mi chutná jáhlová z jáhlových vloček s ovocem podle sezony, takže ideálně v létě něco ze zahrádky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zahrádka je nejlepší, ty jáhly jsem ještě nezkoušela, děkuju za tip! Taky jsem byla mile překvapená složením i balení je dost velké :).

      Vymazat
  3. Vypadá skvěle! Jsem asi stejný milovník snídaní (a kaší) jako ty, do DM si brzy udělám nějaký výlet a kouknu po těchto směsích. :)
    Andrea Mokrejšová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím dalšího kašičkáře :P, jestli máš ráda kaše, tak tohle je jasná volba, určitě je zkus.

      Vymazat
  4. Je, diky moc za tip! Ja jsem naprostej snidanoholik a kazdej den mam neco jinyho, ale porad to musi byt sladky, takze tyhle kase jsou presne to pravy pro me! Vypada to fakt moc dobre. ;)
    Preji ti jeste krasnej vecer,
    Sandra / http://www.shineoffashion.com
    https://www.instagram.com/sandraslusna/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju a obdivuju tvoji kreativitu po ránu :).

      Vymazat
  5. Nedávno jsem o těchto kaších také slyšela :) chystám se je také vyzkoušet :) do ovesné kaše si ráda přidávám jahody, banán, oříšky, kokos a nekdy treba i čokoládu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Lenka prečo prosím ťa nie je sojove mlieko najzdravejšie? Ďakujem za odpoveď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, je toho víc, bohužel moc zdravá není aspoň nějaké její formy.

      Hlavní problémy sóji

      Goitrogeny, které potlačují funkci štítné žlázy. Zdravá štítná žláza reguluje metabolismus a její poškození může vést k nadváze, únavnosti a nepravidelné menstruaci.
      Fytáty, které omezují využití živin, jako jsou minerální látky vápník, hořčík, železo anebo zinek, ze stravy.
      Antinutriční látky, jež omezují trávení bílkovin. Obsah antinutrientů je považován za příčinu spojení konzumace sóji s malnutricí.
      Fytoestrogeny, jež funkcí napodobují skutečné pohlavní hormony estrogeny, které někdy i blokují. Zvýšená hladina estrogenů může podporovat vznik rakoviny prsu, předčasný nástup puberty anebo neplodnost.
      Vysoce průmyslová úprava. Dnes nejčastěji konzumovanou podobou sóji jsou polotovary, které obsahují tzv. izolovaný sójový protein, který s přirozenou potravinou nemá nic společného. Pro snížení obsahu antinutričních látek jsou sójové boby čištěny v hliníkových tancích v kyselé lázni a zbytky hliníku zůstávají v potravině.
      Genetická modifikace a Roundup. V Americe je už přes 90 % sóji geneticky modifikováno, hlavní přidanou vlastností je její odolnost vůči herbicidu Roundup (Roundup ready sójové boby). Tento celosvětově nejpoužívanější herbicid přitom může vést k systémové toxicitě a být jedním z významně rizikových faktorů vývoje mnoha chronických onemocnění. GM sója obsahuje také geny z bakterií, které produkují alergizující bílkoviny. Posledně jmenované se po její konzumaci dokáží zabudovat do DNA našich střevních bakterií a fungovat v nich.

      Vymazat
  7. Vypadá to vskutku výborně :-). S tím, co píšeš o sójovém mléku plně souhlasím, rostlinná mléka mají určitě něco do sebe, ale pokud nemá člověk přímo intoleranci, alergii nebo není veganem, doporučuji určitě i to klasické kravské mléko :-).
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat